Klacht: hoe het abonnement op?

op 07 oktober 2013 over Hotel Group in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al bijna 2 jaar lid van HotelGroup Passport maar wil dit opzeggen,ik heb volgens de regels een aangetekende brief gestuurd naar het adres wat op de site staat. deze brief krijg ik weer terug. toen heb ik tevergeefs geprobeerd te bellen, maar na 2x een uur aan de lijn te hebben gezeten, met een antwoord u heeft nog 1 gesprek voor u! werd ik na een uur eruit gegooid! Kan ze dus niet bereiken!Help! hoe zeg ik nu mijn abonnement op?

Gewenste Oplossing:

dat ik uitgeschreven word en mijn abonnement stopt en dat wil ik schriftelijk zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolette