Klacht: hotel goldcard

op 05 juli 2012 over Sell-IT in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

naar aanleiding van een telefonisch gesprek werd mij door sellit een gratis info pakket aangeboden van de hotelgoldcard, indien het niks voor mij zou zijn kon ik het hele pakket retour sturen.
zo gezegd zo gedaan heb het info pakket binnen zelfs 4 dagen retour gestuurd.
enkele dagen later was er 49,95 van mijn rekening af geschreven ik heb dit bedrag door de bank laten storneren, en direct met hotel goldcard gebeld hun zeiden dat ze niets hadden ontvangen en dat ik nu te laat was en moest betalen en danzouden ze me nieuwe gratis vouchers sturen.
dit heb ik niet gedaan maar een email gestuurd naar hun dat ik dit erg triest vond en ook niet ging betalen voor iets wat ik niet ehb.
vandaag 5 juli kreeg ik een aanmaning van mkbusness credit management om een bedrag van 60,44 te betalen binnen 3 dagen ik vind het schandalig.
wat moet ik nu doen.
wacht op uw antwoord.

bij voorbaat dank voor uw genomen moeite.

marianne nijssen
marianne-jo@kpnmail.nl

Gewenste Oplossing:

geen betaling, heb alles terug gestuurd dus geen diensten of voordeel.

Alle klachten die gemeld zijn door noanijssen