Klacht: Hotel diplomat: HORROR

op 14 juli 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Slechte service, vieze kamer, vieze handoeken, vieze bedden, condoom onder het matras, vochtplekken, zwarte schimmel in de badkamer, kozijnen kapot, deuren sluiten niet, stukwerk valt van de muur, niks verschoond of gepoetst, geen warm water, meubulair gammel, rookmelder verwijderd, stopcontacten eruit en getaped met tape, airco lekt binnen.

Oud brood, zuivel ongekoeld dus bedorven, zwarte eieren met schimmels, rauwe eieren, geen warm water voor koffie of thee, weinig keus, vieze borden, roken in ontbijt zaal, vieze keuken.

Personeel heeft tegen mij staan scheeuwen en joelle dat ik achter de receptie moest gaan staan. Verder zijn ze arrogant, onbeleefd en willen totaal niet helpen. De reisleiding hebben ze ook de grond in geboord. Receptie is bijna altijd onbemand en hebben geen tijd voor je. De general manager wil hier ook niks mee te maken hebben en staat niet open voor kritiek.

Corendon geeft geen gehoor aan klachten op bestemming. Je kunt verhuizen mits je veel bijbetaald.

Wij zijn pas tevreden als wij een formeel excuus krijgen en een (groot) deel van ons geld terug hebben!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiekePascal