Klacht: Tot 2 keer toe verbinding verbroken.

op 21 november 2012 over Hotel de Weyman in de categorie Hotels

Beste Mensen,

Wat een hotel Hotel de Weyman in Santpoort-Noord, ruim 1 maand (eind september 2012) geleden een appartement geboekt voor 2 nachten kosten totaal €200,-.
Wij dachten gezellig daar aankomend weekeinde (weekend2 t/m4 November) met z’n 4 te verblijven omdat we op de stripbazaar staan(Beverwijkse bazaar).

Op woensdag 31 oktober een e-mail gehad morgen wilde bellen.
Om 5 over een die middag wilde ik gaan bellen, toen belde ze zelf al met de mededeling dat wij niet in het appartement konden omdat er werknemer die in de buurt aan het werk waren langer bleven dan gedacht.
BALENNNNNNNN

Wat ze ons aanboden waas in de eerste instantie een 4 persoons kamer, echt niet hè toen kwamen ze met 2x 2 persoons kamer, ook niet goed wat de andere 2 personen willen apart slappen oké we kregen 3 kamers 1x 2 persoons en 2x 1 persoons.
MAAAAR dan moesten we €300,- euro (zonder ontbijt) ervoor betalen.
Ik zei die kunnen jullie wel voor €200,- geven incl. ontbijt ter compensatie na wat over en weer gepraat kwamen we er niet uit.

Afgesproken hun gingen kijken wat ze als nog konden doen voor ons en ik moest ook even overleggen met de rest.
Na overleg met de rest heeft mijn vriend gebeld naar het hotel want ik was groen en wit heet van pissigheid.

Mijn vriend heeft nog van alles geprobeerd maar ze wilden niets van compensatie weten, had al gedreigd met rechtszaak want het liep hoog op en plots gooit de medewerker van het hotel de hoorn er op echt heel asociaal dus.

Mijn vriend weer terug gebeld en gevraagd naar de eigenaar of manager, oké aan de lijn gekomen willen ze nog steeds niets doen voor ons.
En toen heeft mijn vriend ze voor de keuze gezet of compensatie of zeer slechte referenties op internet( misschien zelfs een zeeeeer koude douche bij tros Radar)

Want zo ga NOOIT om met klanten.
Nou ze kozen dus voor het laatste want weer werd door de eigenaar de telefoon er weer opgegooid.
Hier word ik zo PISSIG over.
Mijn advies is ga NOOIT naar dit hotel.
Groetjes Lizette

Daar zijn ze nu veel te laat mee.
Ik wil nu wel iedereen laten weten hoe ze met gasten om gaan, zeer asociaal dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizettemoor