Klacht: Hotel

op 26 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In uw beschrijving over de accommodatie stond in dat dit hotel kindvriendelijk was. Verder dat het een hotel is met een hoge score. Ik heb ook aan u gevraagd bij de boeking aantekening te zetten dat wij graag een tweepersoons bed en een babybed willen hebben. Dit hebben jullie ook netjes erbij genoteerd. Bij aankomst was het al vreselijk. Niemand hielp ons met bagage van bus naar het hotel. De reisleider loopt ook niet met ons mee naar de receptie. Het hotel kaptan had bij de ingang een hoge trap. Wij met twee kinderwagens en bagage was niet te doen. We kregen een kamer op de tweede verdieping en het hotel heeft geen lift. Wij met twee kleintjes, kinderwagen en bagage was gewoon vreselijk voor ons. Eenmaal op ons kamer zagen we dat we gewoon twee losse bedden hadden en geen babybed. We hebben er om gevraagd en het zou gebracht worden, maar hebben de hele reis geen babybed gehad. Onze beddengoed is geen enkel keer verschoond. We kregen maar 1 wc rol voor het gehele verblijf en moesten zelf aanschaffen. Er werd nauwelijks schoongemaakt en afval bleef ophopen en emmers puilden uit. Gordijnen waren dun en erg zon doorschijnend. de stopcontacten in de kamer hingen uit de muur. Onze kinderen liepen er steeds naar toe. Badkamer was verschrikkelijk. De douche was kapot en lekte aan alle kanten.de hele badkamer zat onder water. En er was sprake van schimmel. De man van de receptie hebben we maar 2x gezien. De eerste en de laatste dag. en op andere dagen stond niemand bij de receptie. Wij hebben een vreselijke verblijf gehad. De kinderen konden s avonds door het harde muziek niet slapen. Het hotel is zeker niet kindvriendelijk en ook niet klantvriendelijk. Wij hebben foto’s genomen en kunnen u dat opsturen als bewijs!

wij zouden te vreden zijn als jullie met een goede compensatie komen. wij hebben totaal niet goed kunnen rusten en kunnen genieten van onze vakantie. De kinderen hebben nauwelijks door de herrie kunnen slapen. Ik vraag jullie dit hotel nogmaals te inspecteren en opnieuw te beoordelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachida79