Klacht: Hostes

op 19 februari 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mijnh mevr : ik heb een klacht over de begeleiding naar ons hotel ze ging niet met ons mee en de chauffeur had moeite met het vinden van de hotels dus hadden wij een transfeer van 3 en half uur bijna net zo lang als onze reis voor de terug reis was er geen info hoe laat wij opgehaald zullen worden dus mijn man bij de respt : geinformeerd en die heeft gebeld ze zei eerst dat ze het per mail gestuurd had al de mails voor ons af gezocht dus niet toen weer gebeld en het was vergeten dat vinden wij een kwalijke zaak doe dit niet af als sorry dit is geen goede service

Gewenste Oplossing:

Laat iemand na de vlucht niet aan zijn lot over en doe wat in de reclame op tv gezegd wordt de service verlenen die wordt beloofd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snaijer