Klacht: Hostes

op 31 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste mevrouw/Mijnheer,

Ik ben tussen 14 juli en 21 juli via Corendon naar Cyprus gegaan. Ik had werkelijk een topvakantie. Ook genoot ik van mijn tijd in Topsethotel.
Mijn klacht is het volgende:
Het betreft meer jullie Hostess Linda. Een wat oudere vrouw die er duidelijk niet echt veel zin meer in heeft.
Op dinsdag/woensdag 18/19 juli had ik aan deze desbetreffende Hostess gevraagd of het mogelijk zou zijn met ticket vwb de terugvlucht omgeboekt zou kunnen worden. Deze gaf aan dat absoluut niet mogelijk is zonder het ook maar te proberen. De inmiddels opgedane vrienden die op dat moment getuigen waren van haar antwoord. Tussendoor nog doodleuk een sigaret uit mijn pakje pakte zowel ik vonden het maar wat apart gedrag.
Want natuurlijk begrijp ik het risico de terugvlucht de week daarna volgeboekt zou kunnen zijn. Maar ik had wel zoiets van “Waar blijft de moeite”
Toen deze vrouw de laatste dag van mijn vertrek op 21 juli wederom weer aanwezig was. En ik gaf aan ik absoluut wilde blijven, zij deze doodleuk “Dat had je eerder moeten aangeven”. En dat is iets wat ik maar moeilijk kan verkroppen. Na aangegeven te hebben ik niet eens was met het feit zij niks ondernam, is deze pas de laatste 2 uur voor mijn vertrek gaan bellen.
Ik heb mijn ticket grof gezegd weggegooid en een nieuwe gekocht via Pegasus. Het hotel vond het ook superleuk ik bleef en heb het deze dus verder particulier zelf geregeld.
Nu is het volgende, ik daar inmiddels een vriend heb opgedaan. Wellicht een baan. En aangezien Corendon als enige vliegt als zijne reisorganisatie op dat deel van Cyprus begrijpt u vast mijn twijfel wel.
Ik begrijp best de kans deze vluchten volgeboekt zijn. Zeker omdat er maar twee in een week gaan.
Maar de laconieke houding van deze Linda is mij toch zwaar tegen gevallen.
Ik ben helaas niet de enige die deze ervaring met haar heeft gehad,

A. Haast
Varnasingel 8
3067 EZ Rotterdam
0031646737194

Ik ben van plan ivm met een vriend en een eventuele baan nog wel vaker van plan via Corendon te reizen.
Ik sta open voor wat jullie kunnen aanbieden.
Als zijne getuigen, mag u contact opnemen met dhr en mevrouw Stekelenburg 0031624702398

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 7238148