Klacht: horror B&B Riemst groenstraat 7

op 12 augustus 2016 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15 juli dachten mijn zussen en schoonzus een leuk weekend te hebben,na een lange rit aangekomen werden we haarstig ontvangen door de eigenaar(want hij moest naar de sauna) en liet ons het B&B zien in een sneltreinvaart, totaal overrompelt zijn we later alles eens goed gaan bekijken…wat we zagen was een bijna kaal huis dode planten een patio overwoekerd met onkruid de bedden opgemaakt met gekreukt vies ruikend beddengoed voor 4 personen in totaal 4 mini handoeken die leken op dweilen we zijn die zelfde avond naar huis gegaan.
Fotos opgestuurt van het B&B hoe het er uit zag maar hotelspecials neemt het allemaal maar luchtig op(ze hebben nog geen klachten gehad van dat B&B) we hebben bewijs hoe het er was maar er word niets aangedaan het word voorgelegd aan de maneger maar toen ik vroeg of hij mij zou kunnen bellen werd het gauw afgedaan met nee we geven het door maar dat is ook alles ik ben echt woest en ga andere stappen ondernemen radar of zon TV progamma waar ze dit behandelen

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag serieus genomen willen worden, en niet al bijna 1 maand aan het lijntje gehouden worden, en ten tweede graag een geld teruggave of een ander weekend ter compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Terpstra,

Eerder hebben wij uw klacht, foto's en filmpje ontvangen. Na hoor- en wederhoor te hebben toegepast, is gebleken dat de tuin extra aandacht verdient en dat zich inderdaad kalk op de douchekraan bevind. Maar ook is gebleken dat u zich heeft begeven op plekken anders dan de aan u toegewezen kamer en algemene ruimtes (bijvoorbeeld andere slaapvertrekken en het washok). Dit gedeelte van uw klacht kan dan ook niet in behandeling worden genomen daar u zich zonder toestemming in die ruimtes heeft begeven.

De door u genoemde punten welke relevant waren aan uw kamer/de algemene ruimtes, zijn door de B&B niet als gegronde reden gezien om tot een kosteloze annulering dan wel compensatie over te gaan. Te meer ook omdat u zonder overleg de B&B heeft verlaten, met de sleutels van het pand nog in uw bezit.

Wij vinden het dus nogmaals erg spijtig dat u ervoor heeft gekozen om niet te verblijven maar kunnen hierin niet (verder) voor u bemiddelen.

Vertrouwende u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
HotelSpecials

Heeft op 15 augustus 2016 om 22:55 geantwoord

Er zijn ook andere foto's opgestuurd met kamers die wel voor ons toegankelijk zijn geweest. Wat zegt u daar over. Kale woonkamer met dode planten en slaapkamers met rioollucht en vies ruikend beddengoed dit komt totaal niet overeen met wat u ons hebt voorgeschoteld dus nee dit probleem is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door moppie terpstra