Mijn Klacht:
15 juli dachten mijn zussen en schoonzus een leuk weekend te hebben,na een lange rit aangekomen werden we haarstig ontvangen door de eigenaar(want hij moest naar de sauna) en liet ons het B&B zien in een sneltreinvaart, totaal overrompelt zijn we later alles eens goed gaan bekijken…wat we zagen was een bijna kaal huis dode planten een patio overwoekerd met onkruid de bedden opgemaakt met gekreukt vies ruikend beddengoed voor 4 personen in totaal 4 mini handoeken die leken op dweilen we zijn die zelfde avond naar huis gegaan.
Fotos opgestuurt van het B&B hoe het er uit zag maar hotelspecials neemt het allemaal maar luchtig op(ze hebben nog geen klachten gehad van dat B&B) we hebben bewijs hoe het er was maar er word niets aangedaan het word voorgelegd aan de maneger maar toen ik vroeg of hij mij zou kunnen bellen werd het gauw afgedaan met nee we geven het door maar dat is ook alles ik ben echt woest en ga andere stappen ondernemen radar of zon TV progamma waar ze dit behandelen
Gewenste Oplossing:
Wij zouden graag serieus genomen willen worden, en niet al bijna 1 maand aan het lijntje gehouden worden, en ten tweede graag een geld teruggave of een ander weekend ter compensatie
