Klacht: Uitgemaakt als crimineel.

dvhalteren op 19 januari 2013 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Dit is een klacht tegen de beveiliger welke werkzaam is/was vandaag (19 januari 2013) bij het Hornbach filiaal in Tilburg.
Ik ben de Hornbach in gegaan en heb netjes een mandje gepakt, met het doel gereedschap te kopen (hamer, diverse tangen, e.d.). Tijdens dat ik de diverse gereedschappen in mijn mandje aan het laden was, en snel een rekensommetje maakte van de totale kosten, besefte ik dat ik goedkoper uit zou zijn met een koffer waar deze gereedschappen in zitten.
Ik heb de gereedschappen dus ook netjes terug gehangen in de rekken waar ik ze gepakt heb. En ben doorgelopen naar de koffers. Helaas hadden ze maar 1 soort koffer liggen in dit filiaal, waarna ik de winkel wilde verlaten om eens rond te kijken in andere winkels (praxis en karwei, welke in de zelfde straat zitten als de Hornbach in Tilburg). Eenmaal mijn mandje terug gezet bij de kassa, werd ik bij de uitgang staande gehouden door een beveiliger in een zwarte leren jas. Hij sprak mij op een toon aan die niet klantvriendelijk en sociaal is.

Ik werd uitgemaakt voor dief, en hij wist wel waar ik mee bezig was. Ik zou de spullen terug in de rekken gehangen hebben na dat ik hem had zien aankomen lopen. Ik was me van geen kwaad bewust, en had deze man eerder in de winkel nog niet gezien (in ieder geval niet dat ik me kan herinneren). Ik wilde het verhaal aan deze man uitleggen, maar hier had hij geen oor naar. Bij het verlaten van de winkel werd mij dreigend gezegd dat ik ik maar beter niet meer terug kon komen.

Ik vind dit echt te ver gaan! Ik wens niet voor crimineel te worden uitgemaakt terwijl ik dat zeker niet ben. Ook het dreigende verzoek om nooit meer terug te komen in de winkel gaat mij echt te ver.

Een welgemeende excuus over het voorval, en een verbetering ten aanzien van de beveiliging.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 21 januari 2013 om 12:33 geantwoord

Klacht is ook via email aangeboden en thans in behandeling via email. Klacht op klacht.nl afsluiten

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hornbach beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door