Mijn Klacht:
Ik heb recent een bestelling geplaatst bij Hornbach, maar bij ontvangst ontdekte ik dat er onderdelen ontbraken in de verpakking. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat zij niets konden doen omdat ik in het buitenland woon. Dit vind ik onacceptabel, aangezien ik de volledige bestelling heb betaald en recht heb op alle onderdelen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Hornbach vriendelijk om de missende onderdelen alsnog naar mij op te sturen.

