Klacht: Horloge gekocht op 15 07 2016 ES3918

op 06 mei 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bandje af gebroken bij horloge zelf metaal met steenkleurige zwart schakels wat te doen vind wel snel

Gewenste Oplossing:

Als er oplossing voor is. wel binnen jaar dat het kapot is ik heb vier horloge van fossil nog nooit iets gehad

Bericht van Fossil

5 dagen geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie! Wij hebben van deze klacht geen melding ontvangen. Helaas zit er op de band/kast geen garantie. U kunt het laten repareren door het onderdeel te laten vervangen bij een Fossil dealer of het horloge in te (laten) sturen ter reparatie naar ons reparatiecentrum. Ik raad u aan langs te gaan met uw horloge bij een Fossil dealer. Met vriendelijke groet, Fossil Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia ligtvoet