Klacht: Horloge en oorsteeksel

op 03 juli 2016 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afgeven van deze twee artiekelen werd niks genoteerd op het reparatieformulier. Op mijn eigenverzoek is dit gedaan. Retour wachttijd zit tussen de 3/4 weken. Word ik gebeld dat ik het kan ophalen na 4 weken, is het NİET gerepareerd terug verzonden

Gewenste Oplossing:

Horloge in de winkel ter vervanging nieuwe.
Geen kosten voor de oosteeksels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kardent