Klacht: Horloge al 4 weken weg

op 10 oktober 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een Horloge 1 week in bezit heb gehad nadat ik het heb gekregen voor me verjaardag. Zaten er krassen op, afgesproken in de Swarovski winkel minimaal 2 weken MAX. 4 weken. Neem ik contact op na 4 weken, krijg ik te horen dat het minimaal 4 weken en maximaal 8 weken. Dit vind ik echt belachelijk en onklantvriendelijk. Zal hier zeker geen ander sieraad meer kopen als het niet snel wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw horloge zonder dat ik 2 maanden hoef te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ambervanaert_