Klacht: Hordeur 800 serie

op 01 juli 2019 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Gamma hordeur gekocht deze bleek niet goed te zijn mochten deze komen terug brengen. Nieuwe gekregen hier miste de helft van de onderdelen uit, terug naar de gamma weer een nieuwe dichte gesealde doos ontvangen weer niet alle onderdelen, om een lang verhaal kort te maken uit iedere gesealde doos die bij Bruynzeel
vandaan komen missen onderdelen.

Erg slechte kwaliteit controle bij Bruynzeel. Een Hordeur kost bijna € 200,00 dan mag dit wel beter.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er de juiste onderdelen in de doos zitten, klanten worden op kosten gejaagd, door heen en weer rijden. En weer terug. Hierdoor wordt de Gamma verantwoordelijk gesteld. Dit is Bruynzeel. Jammer dat zo'n bedrijf nog geen fatsoenlijke producten kan leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Brotzki