Klacht: Hooverboard besteld, nog geen levering en contact niet mogelijk

op 16 augustus 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 augustus een hooverboard besteld voor mijn jarige zoon. Tot op heden geen levering. Wel 1 mail gehad dat de levering 16 aug plaats zou vinden. Meerder mails gestuurd en getracht te bellen. tot op heden geen contact met het bedrijf kunnen realiseren.

Gewenste Oplossing:

Als je belt moet er opgenomen worden en als je een mail stuurt, moet deze binnen 24 uur beantwoord worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corina8