Klacht: hoorn

op 22 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het hoofdkantoor en hotel Hoorn, waar de klacht ontstaan is, een aangetekende brief gestuurd met volledige beschrijving van de klacht en twee bijlagen. Het betreft een grote nalatigheid bij het Live Cooking op zaterdag 11/6 en een onduidelijke rekening.
Met stijgende verbazing en groeiende ergernis moet ik constateren dat ik 14 dagen na verzending nog geen enkele reactie heb ontvangen. Aan de behandeling van de klacht is dus nog helemaal niet begonnen, leidt ik hieruit af.
Voordat ik verdere stappen ga ondernemen, want ik laat het er zeker niet bij zitten, stel ik u in de gelegenheid alsnog te reageren.

Gewenste Oplossing:

Als ik een bevredigende reactie en excuses krijg, zodat mijn jarenlange relatie met Van der Valk een voortzetting kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BakkerSimon