Klacht: Hoor niets terug van KPN

op 26 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

18 maart 2016 ben ik voor meedere zaken naar de KPNwinkel in ons dorp geweest. Mijn mobiel abonnement overgezet en direct gevraagd of 1 van de 4 mediaboxen voor tv thuis kon worden ingeleverd. Deze was overigens defect. Direct werd ik aangesproken over het veranderen van obs alles in 1 glasvezel. Dat kon goedkoper en sneller met gratis spotify. Ik was akkoord en ales zou worden geregeld. Dat duurde lang. Uiteindelijk ben ik 20-8 weer naar de inkel geweest, weer lange wachttijd en gevraagd waarom een en ander nog niet geregeld was. Niets terug te vinden in het systeem…ik de jongeman aangewezen die het zou regelen. En gevraagd dat k nu 5 maanden voor een defect box betaal en een te duur abonnement betaal. De dame maakte in het systeem een klacht aan. Ik zou uiterlijk dinsdag gebeld worden. Helaas is dat niet gebeld. Woensdag gebeld met KPN. Deze persoon wist mij te vertellen dat het wel 5 dagen kan duren voor er gebeld wordt. Vreemd, maar ik werd nu binnen een Kwartier terug gebeld. Dat wel. Echter mijn probleem kon niet 1 2 3 opgelost worden. Ik zou uiterlijk vrijdag terug gebeld worden. Ik heb vertelt dat wij zondag op vakantie gaan. Nee geen probleem meneer. Uiterlijk vrijdag. Nu sprak deze meneer gebrekkig Nederlands wat een beetje lastig was. Maar het was duidelijk. Vandaag, vrijdag rond 16:00. Nog niets gehoord. Dus weer gebeld. Nee, ik had het verkeerd gegrepen. Het streven was vrijdag. Nee ik ben de gek dus. Uiteindelijk niets gehoord.
Slechte service van KPN. ze weten je te vinden als ze wat willen verkopen, maar daarna is het slecht gesteld

Als KPN zich aan de afspraken houdt, terug bellen is terug bellen, ook al weet je nog geen definitief antwoord, daarnaast lijkt het mij reëel mij als het teveel betaalde voor de ene box en een te duur abonnement verrekend wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PieterFloor