Klacht: Hoogst irritant deel 2 ClickToBuy

op 28 maart 2013 over ClickToBuy in de categorie Deal-Sites

Vandaag 28-3 gebeld.
Mijn geld wordt nu nog later gestort dit is nav 22-3 toen is het namelijk pas gecrediteerd.

12-3 hebben ze het artikel ontvangen. Vanaf deze datum is het 10 werkdagen dus 22-3 nog steeds geen 29,95 ontvangen.

Vreemd dat als ze het moeten innen dan gaat het uiteraard heel snel.

22-3 medewerker gesproken omdat ik mijn geld nog niet had ontvangen.
Mevrouw, vandaag of maandag de 25ste moet het geld op uw rekening staan.
Vandaag weer niets.

Wat krijg je als antwoord;
Maar mevrouw het is pas 22-3 gecrediteerd!

Laat ik er even bijzeggen dat ik al achter de feiten aanloop vanaf 4 februari, belachelijk bedrijf zeg.

Nu moet ik dus weer 10 dagen wachten omdat ze zelf even vergeten waren mijn geld terug te storten en aangezien ik zelf gebeld heb hebben ze het ineens meteen even geregeld, dus ze hadden nog helemaal niks overgeboekt.. nou misschien op hun eigen bankrekening maar niet op die van mijn. Het verhaal we crediteren maar 1x in de week haha!

En dan die denigrerende toon van zo’n medewerkster, in mijn belevenis is de klant altijd koning.

Ik raad niemand aan om bij dit bedrijf iets te bestellen het zijn echt oplichters!!

GELD TERUG!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ClickToBuy

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ClickToBuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danone37