Klacht: Hoogslaper lyon

op 15 september 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bed gekocht helaas na 9 maanden vertoond het bed schade meerdere malen contact opgenomen met leenbaker via telefoon en email maar helaas heb ik 2 keer een mail ontvangen helaas reageren ze niet meer op mijn mails ik ben het nu zat

Gewenste Oplossing:

Wil een nieuwe bed voor mijn zoon van 10 jaar hij slaapt nu een half jaar op een matras

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bodum 2sets