Klacht: hoogglans keukenkastjes onder de krassen

op 26 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

8 jaar geleden hebben wij een complete keuken gekocht bij ikea duiven 2 jaar geleden hebben wij een klacht ingediend over de fineer laag die aan de zijkanten van de frontjes los ging en na een tijdje hebben wij keurig nieuwe frontjes gekregen, maar na ongeveer 6 mnd zaten deze nieuwe frontjes onder de krassen en werd er tegen ons gezegd dat wij de frontjes niet goed behandeld hadden,namelijk goed insmeren met groene zeep in laten trekken en met een speciale doek daarna uitvegen en met water schoonmaken.
Na vele telefoontjes toch weer nieuwe frontjes gekregen en nu na 1 1/2 weer precies hetzelde probleem alle kastjes onder de krassen.
ikea geeft toch een garantie voor 10 jaar ,maar zij kunnen deze garantie er beter niet voor geven.

wij zijn erg zuinig en netjes met onze spullen en toch zitten deze frontjes al onder de krassen

Ik wil nieuwe frontjes en duidelijk weten hoe ik er voor kan zorgen dat de frontjes niet meer krassen.
(Speciale dure doeken heb ik ervoor gekocht en alle frontjes behandeld)

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 februari 2014 om 16:18 geantwoord

Wij vinden het vervelend dat de melder weinig geluk schijnt te hebben van de door hem aangeschafte keukenfrontjes. Naar aanleiding van deze melding hebben wij de klant een email gezonden waarin een aantal zaken worden gevraagd. Hierbij is het van belang dat wij een goed beeld krijgen van de mogelijke beschadiging in combinatie met het garantiebewijs. Zodra de gevraagde informatie in ons bezit is komen wij hier zo snel mogelijk bij de klant op terug. Mocht blijken dat er een niet verwijdbaar defect aan de frontjes aanwezig is, dan zullen wij overgaan tot het verstrekken van garantie. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door misty123