Mijn Klacht:
vodafone is de slechtste provider ooit
ik heb een zakelijk abonnement dus onbeperkt bellen en internet
ik krijg rekeningen van 176 euro elke maand ik snap het echt niet wel snel ,mogelijk weg van deze kut bedrijf
Som heb je zelfs helemaal geen bereik of geen internet verbindingen
gr aria telecom
Gewenste Oplossing:
nooit denk ik

