Klacht: Hoogbedrag voor een telefoon die niet in bezit is!

op 13 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nogmaals me klacht , dit keer vanuit hier. Zovaak telefonisch geprobeerd en toch niet geholpen!

Deze abo die ik nu in me bezit heb verloopt op midden november, en belde midden/eind juni tele2 klantenservices op om te vragen hoeveel maanden van te voren kan je je abo verlengen? Nou ’t bleek dus 4 maanden van te voren, en ik zat toevallig in die 4 maanden. Dus kon ik me abo verlengen.

22-07 : telefonische verlenging gedaan voor een iphone 7+ zwart matt.

24-07 : akkoord melding gehad op me mail. (Niks aan de hand)

25-07 : telefoon thuis afgeleverd, alleen een goude iphone 7+ in plaats van een zwart matte ipone 7+ . Per direct contact opgenomen met tele2 klantenservice en als antwoord ” u kunt ’t opsturen en daarna word u gebeld voor een goed bestelling etc. ”

Netjes terug in doos gezet en dicht geplakt , heb ’t niet gelijk opgestuurd dacht nog even over na te denken voor een goude.

31-07 : nacht 01:30 hele leuke hoesje op site gezien , alleen leuk te zijn voor een goude toestel en gelijk besteld en heb gelijk ook iphone 7+ goude helemaal uit de verpakking gehaald en begon ’t te instellen. Omdat ’t al zo laat werd en ik volgende dag ’s ochtens 8uur moest beginnen met werken was ik gestopt met alles instellen etc, en ging slapen. 17:30 kwam ik thuis , en lach op bank met me nieuwe toestel te scrollen op insta en facebook. Half uur later viel me telefoon plotseling uit en ging nooit meer aan. Contact opgenomen gelijk met tele2 klantenservices, en die verwezem mij dat ik de toestel naar de dynafix reparatie moest op sturen.

01-08 : Volgende dag netjes in doos gedaan etc, en opgestuurd per post naar dynafix.

04-08 : hebben zij de telefoon in bezit gekregen en kreeg daar voor een melding. ( nog steeds niks aan de hand)

29-08 : (dus na ong. 3 weken) krijg ik een mail van dynafix dat ik een factuur van €905,08 moet gaan betalen voor de toestel.

Op zelfde dag dynafix nog geprobeerd te bellen en helaas was ik 2 min te laat, ze waren gesloten. Dan maar tele2 bellen en op de hoogte houden en mijn vraagtekens in mijn hoofd laten beantwoorden. Netjes me verhaal (hierboven) verteld, medewerker ban tele2 klantenservice werd zelfs ook verbaasd van dat is onmogelijk. En zei dat ik alsnog even morgen (dus volgende dag) contact op moet nemem met dynafix.

30-08 : heb gelijk naar dynafix gebeld en mijn verhaal verteld en vragen gesteld. Maar kort af reageerden zij met “iphone7+ heeft een onorginelescherm, er zit geen logo achter ’t scherm is geen orginele scherm, we kunnen u niet verder helpen als u het bedrag niet betaald, zo niet moet u dat met tele2 zelf afhandelen” . omdat zij mij de toestel hebben toegestuurd. Nou tele2 terug gebeld, en verteld wat dynafix mij heeft gezegd. En ja hoor exact ’t zelfde verteld tele2 mij. En na tig keer bellen hier en daar, word ik verwezen naar klacht indienen. Ten slotte dat ook gedaan, en het is al 2 weken voorbij en ben nog steeds niet geholpen! Nu geven ze mij de schuld met ’t onorginelescherm, en ik sta met me rug tegen de muur aan. Ik denk dat er hier een fout is gemaakt doormiddel van dat ik een goude heb gekregen inplaats ban een zwart matte. En snap niet dat een grote bedrijf als tele2 kan sjoemelen of mij beschuldigen!

Ben eergisteren en gisteren naar tele2 zaak geweest op de Lijnbaan, mij werd weer verteld daar dat ik klacht moet indienen op’t site (IEDEREEN VERTELD ‘T ZELFDE VERHAAL!) dus TELE2 nog MAALS MIJN KLACHT! , dit keer wil ik een ECHTE OPLOSSING !

Ik betaal niks voor iets wat ik niet heb en wat niet orgineel is vanuit TELE2, ik verwacht hier snel een OPLOSSING voor! Want 2 klanten zijn jullie nu al kwijt vanuit mijn familie/vrienden! Zodra dit niet word opgelost ga ik ook hoog op zoeken en maak ik elke dag een melding op socialmedia !

Ik zal erg tevreden worden als ik een nieuwe iphone7+ opgestuurd krijg die wel werkt ! Of me abo die verlengd is annuleren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bernasaral