Klacht: Pas op: totaal misleidende abbonnement prijs opgave van de Hoofdkraan.

op 08 juni 2018 over Hoofdkraan.nl in de categorie Uitzendbureaus

De Hoofdkraan, zoals vele mensen klagen, wekt inderdaad de suggestie dat het Pro abonnement per kwartaal loopt. Ik ben er dus ook ingetrapt.

In feite: in Kies uw abonnementsvorm staat een bedrag aangegeven onder PRO van 24,99 per maand. Het woord JAAR CONTRACT staat er absoluut niet bij.

Op hun site staat aangegeven dat het een Pro contract is, met betaling per kwartaal. Er staat ook dat de opzeg termijn minimaal 2 maanden is. Er staat zeker niet duidelijk aangegeven dat de opzeg termijn op basis van 1 JAAR is. Hier gaan heel veel mensen de mist in en het is zeker misleidend.

Logica: je betaald per kwartaal dus je zou per kwartaal moeten kunnen opzeggen ???

Ook ik heb (na het abbonement een paar maanden uitgeprobeert te hebben) op willen zeggen wegens onvoldoende kwaliteit van de opdrahtgevers.
Ik heb de Hoofdkraan gebeld. Ze zouden mijn account details bekijken en me snel terug bellen werdt mij verteld. Nou, nooit een telefoontje ontvangen, maar… een e-mail. (ze weten natuurlijk dat iedereen er een probleem over gaat maken als ze het abonnement niet kunnen annuleren). Dus ja….emailen maar denken ze. De easy way out, en dus ook geen kans op een directe confrontatie met de freelancer.
Omzeilen (duidelijkheid en service) staat kennelijk hoog in het vaandel op de Hoofdkraan.

Trap er niet in. Misleidende prijs opgave.
Nu zit ik er nog 200 euro en 9 maanden aan vast.
Hoofdkraan is zeker niet aan te raden…!

Hier moet wel iets aan gedaan worden en ik hoop dat veel meer mensen een klacht gaan indienen. Dat verdienen ze wel.

Marc Albert
www.marcalbertmedia.com

Mijn geld terug krijgen van de resterende 2 kwartalen.

Alle klachten die gemeld zijn door marc albert