Klacht: Misleidende abonnement

op 03 augustus 2018 over Hoofdkraan.nl in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Januari 2018 heb ik mijn pro account opgezegd op Hoofdkraan.nl

Echter heb ik over het hoofd gezien dat de vervaldatum pas in maart 2019 is.
Bij het aangaan van de abonnement stond nergens iets over een opzegtermijn van een jaar, al helemaal sinds de betalingen elk kwartaal gebeuren. Ik heb de laatste incasso teruggeboekt, maar nu word mij vriendelijk vermeld te betalen. Als ik iets opzeg dan betekent dat niet dat ik er nog een jaar aan vast wil zitten.

Dit is pure misleiding, en ik laat het hierbij niet zitten

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pro abonnement per direct word beëindigd zonder enige betalingsverplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door 90sDream