Als er een communicatie-error optreedt dan wordt bij warmte vraag niet meer de CV aangestuurd. Warmtevraag blijft nul. Verwijderen externe voeler lost het probleem niet op. Verwijderen zonen en opnieuw installeren werkt niet. Er blijven gegevens t.a.v. de zone achter... Lees meer
Display na anderhalf jaar niet meer leesbaar.
Wat een broltoestel Lees meer
Beste Honeywell onze thermostaat van u bedrijf de T6 gaat regelmatig spontaan van de WiFi af. Bij warmtegarant heb ik geklaagd maar dit schijnt meer voor te komen. Kan u geen software maken waarbij dit niet meer voor komt. Lees meer
De drukknop maakt geen connectie met de bel. Deze heeft 1 keer gefunctioneerd. De deurbel is ongeveer 3-4 maanden geleden gekocht. Honeywell Home Series 3 DCR311S. (Resideo) Lees meer
Na bijn aeen halfjaar deze bel in gebruik. Steeds wordt ik geconfronteerd dat de bel het niet doet of blijft hangen. Niet alleen bij mij maar ook 2 kennissen van mij hebben dezelfe klachten.
Alle drie al een... Lees meer
Telefonisch contact gehad met Roberta bij Resideo, die ook Honeywell onder beheer hebben, met de vraag over hoe ik mijn Honeywell NVR kon resetten bij verlies van password.
Kreeg 1 mail waarin gevraagd werd om een foto van het macnummer toe... Lees meer
Batterij werkt na 4 weken al niet meer er is dan nog 2,59 v aanwezig. De nieuwe batterij heeft 3,15 V. De deurbel wordt amper gebruikt max 2x per week.
Hoe kan dat? Lees meer
De draadloze beldrukker van Honeywell werkt slecht... batterij snel leeg Lees meer
Als woningcorporatie hebben wij een wijk met 90 woningen uitgevoerd met honeywell bellen en drukkers,hier krijgen wij heel veel klachten over niet werkende drukkers en snel leeglopende batterijen Lees meer
Bedieningspaneel maakt constant piepend geluid Lees meer