Klacht: Wel besteld niet geleverd, maar wel betaald!

op 02 oktober 2012 over hondenpenning.net in de categorie Internetshops - Dieren

Ik heb op 4 september een hondenpenning besteld. De levertijd zou maximaal 5 werkdagen bedragen. Tot op heden niets ontvangen!
Ik heb 4 mails gestuurd en gebeld. Er komt totaal geen reactie van dit bedrijf. Ik ben diep teleurgesteld. Is er niemand in dit bedrijf die enige controle uitoefent op de bestellingen, emails en telefoontjes? Zo kan je toch geen bedrijf runnen. Klant is in ieder geval geen koning!

Tot op heden is er geen oplossing gekomen voor mijn probleem. Ik wil daarom zo spoedig mogelijk contact met dit bedrijf. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, dus dan wil ik graag mijn geld terug!

Bericht van hondenpenning.net

6 jaren geleden - Hondenpenning.net is per 15 oktober 2012 overgenomen.De voormalig eigenaar is verplicht gesteld om lopende order spoedig af te handelen en zover bekend is dit inmiddels gebeurd.Voor ons is klanttevredenheid heel belangrijk en in combinatie met onze fysieke winkel en onze internetshops hopen wij de klantenservice en het assortiment van Hondenpenning.net te optimaliseren.Wij bieden onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Menno de Jong

Alle klachten die gemeld zijn door helenmax