Klacht: Wordt elke keer bezorgt op de niet aangewezen locatie

JenniferB1990 op 06 juni 2024 over Homerr in de categorie Algemeen, Koeriersbedrijven en post

Nu al 6 pakketten die elke keer op de niet afgesproken locatie bezorgt wordt. Daarnaast is de andere locatie maar beperkt open van 10 tot 3 uur alleen door de weeks. Hoe moet je dat doen als je door de weeks werkt. Daarom kies
Ik altijd voor een andere locatie maar nu elke keer wordt die hier gebracht om moe van te worden. Homerr doet er ook helemaal niets aan. Zegt alleen maar dat ze dit niet kunnen wijzigen. Ik heb ook aangeven dat het niet erg is als ze het leveren op een andere locatie maar niet deze. Ik kan het niet voor mijn werk halen, niet na werk niet in het weekend moet dus onder werktijd. Daar is mijn baas namelijk niet blij mee. Je kan in het systeem van homerr ook niet aangeven dat het hier niet geleverd mag worden.

Dat je aan kan geven dat bepaalde locatie niet gebruik mogen worden als je eigen voorkeur locatie niet beschikbaar is. Zodat je niet tegen dit probleem blijft aanlopen is natuurlijk van de gekke dat ik nu voor de vierde keer op een andere locatie wordt bezorgt en elke keer hier

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Homerr

Reactie van de melder van de klacht JenniferB1990

1 week geleden - Zoals verwacht wordt er niks gedaan

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Homerr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JenniferB1990