Klacht: home24 is niet bereikbaar!!!

op 23 mei 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Laatst hebben we een kast besteld en deze zou over 6 weken geleverd worden. We hebben netjes gewacht op die 6 weken. Op tijd een mailtje gekregen dat hij op een bepaalde datum geleverd zal worden.

Een dag voor levering kregen we een mailtje dat de kast schade heeft en daarom niet geleverd kan worden. Er staat niets bij over hoe lang het gaat duren? Er staat niets bij over wat we kunnen verwachten nu.

Ik denk ik bel wel even. Ik bel het nummer dat staat op de site van 24home binnen de openingstijden. Ik sta een halfuur in de wacht en krijg nog niemand aan de lijn. Daarna weer geprobeerd, maar weer niets na een halfuur. Dag erna weer, krijg ik weer niemand aan de lijn. Enkel een irritant muziekje die ik niet meer aan kan horen en een mevrouw die aangeeft dat ik zo spoedig mogelijk geholpen zal worden. Nou niet dus!!!

Ik heb daarna gemaild, maar na een week nog geen reactie op de mail.

Ik krijg niemand aan de lijn, kan met niemand communiceren. Heb geen idee wat er nu met de kast gebeurd? Wanneer ik die kan verwachten en of ik die überhaupt wel ontvang???

Ik zou tevreden zijn als iemand mij te woord zou staan en me meer over mijn bestelling kan zeggen. En wanneer de kast heel snel alsnog geleverd wordr zonder schade. Ik wacht nu al zo lang! En heb de kledingkast ook echt gewoon nodig!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 24 mei 2016 om 10:19 geantwoord

De klant heeft gisteren telefonisch contact met ons opgenomen. Er is een onderdeel van de bestelde kast beschadigd bij de transporteur. Het gaat echter om een kleine beschadiging die door een nalevering van ons op te lossen is. Wij hebben de klant gevraagd of de levering door kan gaan of dat de klant de bestelling wil annuleren.
Wij hebben geen email van deze klant mogen ontvangen. Vandaar dat wij hier niet op hebben kunnen reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door Sommmmmm