Klacht: Stage afgewezen

op 15 november 2017 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Mijn stage bij een heel goed bedrijf is afgewezen.
De reden dat mijn stage is afgewezen is, omdat docenten hebben gefaald hun werk goed te verrichten. Voor mij heeft er een andere stagiaire stage gelopen bij het bedrijf die er een zooi van heeft gemaakt bij het bedrijf. De hogeschool heeft hierna nooit contact gehad met het bedrijf. Tijdens mijn communicatie met docenten heb ik aangegeven dat het bedrijf deze situatie graag zou willen toelichten in een persoonlijk gesprek. De docenten hebben dit geweigerd.

De hogeschool claimt geen samenwerking met het bedrijf te willen door mij daar stage te laten lopen. In eerste instantie was dit geen samenwerking omdat de hogeschool heeft gefaald in de comminicatie met het bedrijf.
Ik ben nu een hele goede stage kwijt door de onjuiste handelingen van een andere student. Dit is zeer demotiverend.

Als de hogeschool in gesprek wil gaan met het bedrijf en mijn stage wordt goedgekeurd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Beste Christien, bedankt voor het melden. Zou je ons willen doorgeven welke opleiding je doet?

Reactie van de melder van de klacht christienlin

1 jaar geleden - Ik doe de opleiding AD accountancy. Ik ben een langstudeerder.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Bedankt voor je reactie Christien, we gaan contact opnemen met de opleiding. Zodra we meer weten, laten we je het weten.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Beste Christien, zojuist van de opleiding begrepen dat er inmiddels contact met jou is geweest naar aanleiding van jouw klacht. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of heb je vragen dan adviseren we je contact op te nemen met onderwijsmanager van jouw opleiding.

Reactie van de melder van de klacht christienlin

1 jaar geleden - Er is helemaal geen contact met mij opgenomen over mijn klacht. En dat is het juist. Ik ben niet tevreden met hoe de opleiding is omgegaan met mijn situatie vandaar dat ik mijn klacht hier heb vermeld. De onderwijsmanager is de gene die mijn klacht over de handel wijze van de hogeschool niet serieus heeft genomen. Het gaat dus over de manier waarop de onderwijsmanager is omgegaan met deze situatie. Ik hoor graag van jullie.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 24 januari 2018 om 12:20 geantwoord

Beste Christien, bedankt voor je reactie. We verwijzen je graag door naar het bureau Klachten en Geschillen van Hogeschool Rotterdam. Daar kun je terecht voor je klacht, de exacte procedure van klachtenafhandeling en natuurlijk voor al je overige vragen. Zij zijn bereikbaar via klacht@hr.nl of 010 - 794 4290 .

Alle klachten die gemeld zijn door christienlin