Klacht: Roosters te laat!

op 13 januari 2019 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Ik zie veel oudere berichten van jaren geleden, over roosters die te laat worden doorgegeven. Met als reactie dat er alles aan wordt gedaan om dat te verbeteren. Echter zitten we ondertussen alweer in 2019 en er is blijkbaar helemaal niks veranderd. Er wordt aangegeven dat de roosters uiterlijk een week van te voren worden doorgegeven, dit is op zich al belachelijk aangezien wij studenten ook gewoon ons werk moeten kunnen inplannen, om überhaupt de opleiding te kunnen betalen. Maar het is bij ons nu zo dat wij (opleiding AD Officemanagement) 2 dagen van te voren het rooster krijgen. Dit kan gewoon echt niet, de roostermakers hebben zoveel weken de tijd, daar zou je bij wijze van het volgende rooster ook al in kunnen maken.

Ik ben tevreden wanneer de roosters uiterlijk 2 weken van van te voren beschikbaar zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 07 maart 2019 om 09:48 geantwoord

Beste Joanny, bedankt het melden van je klacht. We verwijzen je graag door naar het bureau Klachten en Geschillen van Hogeschool Rotterdam. Daar kun je terecht voor het melden van je klacht, de exacte procedure van de klachtenafhandeling en voor al je overige vragen. Zij zijn bereikbaar via klacht@hr.nl of 010 - 794 4290.

Alle klachten die gemeld zijn door Seremopth90