Klacht: Nalatigheid , onnodig wachten en schoolkosten betalen

op 06 maart 2019 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Ik moet om mijn diploma aan te vragen enkel 1 opdracht maken. Examencommissie heeft ondanks mijn zwangerschap besloten dat ik toch de originele opdracht( voor 4 studenten) moet maken. Opdracht is al in Januari opgestuurd, maar nog niet nagekeken. Ondertussen blijf ik schoolgeld betalen, docent was voorheen erg slecht bereikbaar en reageert nooit ( om tot een oplossing voor de opdracht te komen). Voor feedback, terugkoppeling over de opdracht reageert docent Ruisaard ook niet. Ik word nergens van op de hoogte gehouden ,en de examencommissie reageert ook niet. Docenten hebben als het goed is 2 weken om de opdracht na te kijken. Klachtenloket van COM leidt naar een foute landingspagina. Ik word door niemand gehoord, en van het kastje naar de muur gestuurd

Terugkoppeling over de opdracht. Is deze behaald? Moet ik wat aanpassen? Ik zou graag mijn diploma willen aanvragen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 07 maart 2019 om 09:47 geantwoord

Beste Rochell, bedankt het melden van je klacht. We verwijzen je graag door naar het bureau Klachten en Geschillen van Hogeschool Rotterdam. Daar kun je terecht voor het melden van je klacht, de exacte procedure van de klachtenafhandeling en voor al je overige vragen. Zij zijn bereikbaar via klacht@hr.nl of 010 - 794 4290.

Alle klachten die gemeld zijn door RCRWIL