Klacht: Ik krijg geen les en geen contact met docenten

op 11 december 2017 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding Pedagogiek. Ik heb helaas wat vertraging opgelopen doordat het niet lukte om een afstudeerstage te vinden. Om deze reden ben ik niet afgelopen zomer afgestudeerd maar ben ik nu een langstudeerders traject ingegaan. Ik heb al mijn vakken afgerond en het laaste wat ik moet doen is mijn scriptie schrijven en afronden.

Net voor de zomer was ik klaar met mijn onderzoeksplan. Er moesten nog wat puntjes op de i gezet worden voordat ik mijn plan kon inleveren, dit lukte niet meer voor de zomervakantie. Dit was geen probleem want na de vakantie zou ik een nieuwe stagebegeleider krijgen en zou ik samen met deze begeleider nog eens naar mijn plan kijken.

Op dit moment is het december. Ik heb na zeker 30 mails waar ik laat of geen antwoord op kreeg, begin november eindelijk een begeleider gekregen. ( dit zijn al 2 maanden waarmee ik niet verder kon en die ik in feite heb weggegooid).

Mijn begeleider antwoord slecht op mails en ik zit nu al weer een week te wachten op antwoord. Mijn onderzoeksplan is al een tijdje klaar en ik wil het graag inleveren zodat ik kan starten met het daadwerkelijke onderzoek, iets waar ik in september al mee had moeten beginnen.

Ondertussen loopt mijn vertraging op en de datum dat ik klaar ben met mijn opleiding schuift met elke dag verder op. Ik wilde in december klaar zijn maar ik zit nu nog op hetzelfde punt als begin december (of eigenlijk waar ik begin juli al zat).

Ik wil graag verder met het afronden van mijn studie en gaan wonen en werken met mijn afgeronde diploma.

Ondertussen betaal ik al maanden schoolgeld, en heb ik tot dit moment 2x een gesprek gehad van nog geen 10 minuten.

Ik ben tevreden als ik eindelijk verder kan met mijn opleiding en de begeleiding krijg die ik verdien en waar ik voor betaal.

Ook wil ik een restitutie voor het schoolgeld wat ik de afgelopen maanden betaald heb en waar ik nog helemaal niks voor gehad heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 17 januari 2018 om 13:37 geantwoord

Beste Kimberly, bedankt voor het melden van jouw klacht. We hebben je een
e-mail gestuurd naar jouw persoonlijke mailadres. Daarin verwijzen we je graag door naar het bureau Klachten en Geschillen van Hogeschool Rotterdam. Daar kun je terecht voor de exacte procedure van klachtenafhandeling en natuurlijk voor al je overige vragen. Zij zijn bereikbaar via klacht@hr.nl of 010 - 794 4290.

Alle klachten die gemeld zijn door kimmy987