Klacht: hoge telefoonrekeningen zonder te informeren dat de tarieven van australie omhoog is gegaan

op 19 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb altijd telefoonrekeningen van rond de 110 euro. De laatste 2 maanden heb ik op 23-07-2016 een bedrag betaald van 243,64 en augustus 236,58 euro. Ik heb gebeld naar caiway in juli zeggen ze tegen mij ja uw heeft veel verbeld maar ze zeggen niet wat. Vandaag kreeg ik de rekening van augustus, ik schrok me weer een hoedje. Toen heb ik gekeken op de site van caiway naar de specificaties zie ik opeens dat de tarieven naar australie van 4 cent per minuut naar 1 euro per minuut is gegaan. Ik weer gebeld naar caiway dus ik zeg de tarieven zijn flink omhoog gegaan van australie. Zeggen ze ja dat klopt daar heeft uw een brief van gehad. DUS NIET. Ik vraag aan mijn buurvrouw en buurman die ook caiway hebben hebben jullie toevallig een brief gekregen over de tarieven van het buitenland dat die omhoog zijn gegaan hebben hun ook niet gekregen, maar ik moet wel die hoge rekeningen betalen met ons aowtje ze konden niks voor ons doen bij caiway. Wij zijn al bij caiway zolang die bestaat dit hebben wij niet verdient

Als hun onze rekeningen van australie de 3 kwart betalen wij hebben geen bericht ontvangen dat de tarieven omhoog gingen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 19 augustus 2016 om 19:14 geantwoord

Beste Silma,

Bedankt voor het telefoongesprek zojuist. Vervelend om te horen dat er zoveel onduidelijkheid is omtrent onze tariefswijziging. Wij betreuren de situatie die is ontstaan met de hoge telefoonrekeningen.

Zoals telefonisch overeengekomen zal de aangeboden compensatie op uw volgende factuur zichtbaar zijn. Mocht u nog verdere vragen hebben naar aanleiding van de afhandeling mag u reageren op deze klacht.

Nitin
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door silma