Klacht: hoge reparatie kosten terwijl er nog garantie is.

op 20 juli 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

De telefoon van mijn dochter laadt niet meer op, de laadkabel en de connector worden heel heet en geven een brandlucht. Naar Belsimpel opgestuurd omdat er nog garantie op zit. Zij hebben de telefoon doorgestuurd naar Teleplan. Zij zeggen dat het door vocht schade komt, terwijl de telefoon nooit nat is geworden, mijn dochter is erg zuinig op haar telefoon die ze zelf van haar verjaardag geld heeft gekocht. Volgens Belsimpel valt vocht schade niet binnen de garantie, reparatie kosten 415,00 euro!!! Ik ga toch nooit zoveel betalen voor een telefoon doe 249,00 euro heeft gekost. Als ik google zie ik dat het repareren van de laadconnector rond de 49,00 euro kost.

Ik wil dat Belsimpel de schade aan de telefoon niet makkelijk afschuift op vochtschade omdat dat niet binnen de garantie valt, als zij de telefoon repareren voor 49,00 euro ben ik bereid om dat bedrag te betalen, en niet meer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 20 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Heeft op 20 juli 2017 om 16:07 geantwoord

Heel raar dat repareren meer kost dan een nieuwe telefoon. Telefoon is nooit nat geworden.

Alle klachten die gemeld zijn door adindablonk