Mijn Klacht:
Onverklaarbare hoog data verbruik.
Heb gebeld naar Vodafone, n.a.v. klacht die ik heb weggelegd bij de contactpersoon van Vodafone. Ben niet teruggebeld en heb zelf gebeld. Het gesprek met de Vodafone-medewerkster was zeer onaangenaam.Ze kwam niet met oplossingen maar allerlei verwijten welke ik weerlegde. Bijvoorbeeld: ik zou in Spanje zijn geweest en daar internet te hebben gebruik. Ben al een paar jaar niet in buitenland geweest. Vervolgens werd zij boos en heeft de hoorn erop gegooid!
Hieronder volgt een kopie een email van de tussenpersoon Vodafone waar ik mijn abonnement heb afgesloten.
Hoi Vienna,
Ik heb 45 minuten met Vodafone aan de lijn gezeten en het probleem uitgelegd.
Het blijkt dat je op 25 augustus een sms gehad hebt dat je op 80 % van je internet verbruik zat.
Je hebt vervolgens 4 GB gebruikt vandaar de extra hoge kosten.
Ik heb ze gevraagd om coulance toe te passen evt omdat jij geen extra verbruik hebt gehad.
Ook heb ik ze verzocht dat jij graag gebruik wilt maken van de blox beperkt internet.
Dit houdt in dat je na het gebruik van je 2 GB vertraagd kunt blijven internetten zonder extra kosten.
(gesproken met Ramon Dran)
Ze hebben mij beloofd dat ze binnen 5 werkdagen met je contact opnemen.
Je zit nu op een verbruik van 1.3 GB en de maand is nog niet om dus let op.
—
Met vriendelijke Groet,
Roland Schuermans
De Teleschuer
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn klacht wordt onderzocht en mij de ten onrechte betaalde rekeningen terug worden betaald.

