Mijn Klacht:
Al jaren heb ik een abonnement bij Vodafone. Inmiddels heb ik een abonnement dat 42,50euro per maand kost. Nog nooit heb ik ook daadwerkelijk 42,50 betaald. Iedere maand zijn de kosten hoger. Als ik inlog op my Vodafone en mijn ’tegoed & verbruik’ bekijk staat er iedere keer dat ik nog netjes binnen mijn bundel zit qua belminuten, smsjes, data enz. Hierover heb ik contact opgenomen met Vodafone, omdat het mij onmogelijk lijkt dat je binnen de bundel zit en dan toch een rekening krijgt van 80 euro. Vodafone blijft mij zeggen dat ik gemiddeld 400 minuten per maand bel (in mijn bundel zitten 140 minuten). Wat ik heel vreemd vind is dat dit op my Vodafone nooit aangegeven staat en dat ik nooit een bericht krijg dat ik boven mijn minuten zit. Ik heb hiermee al eens eerder problemen gehad met Vodafone en helaas kom ik met Vodafone niet verder, ze blijven mij vertellen dat ik iedere maand ruim boven mijn minuten zit, terwijl dit nergens aangegeven staat.
Bij Vodafone zijn ze iig een trouwe klant kwijt hiermee!
Gewenste Oplossing:
Een acceptabele uitleg van Vodafone hoe het mogelijk is dat er altijd staat dat ik binnen mijn bundel zit en ik toch veel te hoge rekeningen krijg.

