Klacht: Hoge rekening ontvangen

op 08 september 2016 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg net een brief binnen van usenet.nl want ik had nog een rekening openstaan van 105,41 euro. Ik had een poosje terug een proefperiode van 1 euro geprobeerd en heb het daarna nooit meer gebruikt. Het bedrijf kan toch wel even melden of ik wil bevestigen dat ik verder wil gaan met het gebruiken van de service? Dit is echt gewoon enorme waanzin!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik niet meer hoef te betalen en als ze het voortaan duidelijk willen aangeven als je verder wil gaan met het gebruiken van de service

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Usenet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Usenet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NickLunteren