Klacht: Hoge rekening na 1 mis klik

op 28 november 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Kwam via Facebook per ongeluk op de pagina van dit bedrijf. Nu wordt ik per mail aangezet om 58 € te betalen voor n bestelling die ik nooit gedaan heb. Er was ook n andere naam gebruikt en heb al verschillende malen per mail geprotesteerd. Maar ze blijven de rekening verhogen met 10 € na elk mailtje. Belachelijk. Bij Vara Kassa site wordt er ook al over gesproken. Vele mensen vragen zich af hoe dit bedrijf aan hun namen en gegevens komen. Ik vind dit verre van netjes . Wordt al bedreigd met n Belgische rechtbank. Telefoonnummer ook onvindbaar en post komt van Noorse postbus. Heb hun al 4 maal gemaild ben t nu zat!! Antwoord van hun is de standaard dreigmail met je moet betalen. Wat ik dus nooit ga doen.

Als ze ophouden mij te mailen. Met rekeningen voor zgn bestelde producten die ik niet eens hebben wil. En verwijder mijn gegevens uit hun mail bestand. Ik wil nooit meer naar mail van hun zien!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine Venema