Klacht: Hoge rekening, geen bereik

op 12 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds mei 2017 overgestapt naar Simpel. Had ik nooit moeten doen! Vanaf het begin totaal geen bereik in Duitsland. Hierover gebeld, maar het zou aan de instellingen van mijn toestel liggen. Terwijl als ik een andere simkaart in mijn toestel doe, dan heb ik gewoon bereik in Duitsland.

Minimaal één dag per week heb ik geen netwerk, dan kan ik niet gebeld worden of bellen. Als ik dan via chat (op de wifi) contact opneem, dan zal het wel weer aan mijn toestel liggen.

Afgelopen weekend werd ik verrast door een bericht dat de kosten buiten mijn bundel waren opgelopen tot €50!!! Ik heb een aanbetaling gedaan en wat schetst mijn verbazing? Eén dag later wederom een bericht, nu waren de kosten buiten mijn bundel opgelopen tot €100!!!??? 90% van de dag heb ik wifi. Als ik geen wifi heb, dan WhatsApp ik, maar het is echt van de zotte dat dit zoveel moet kosten!!

Of het contract ontbinden, óf als tegemoetkoming de helft van mijn hoge factuur terug en bereik in Duitsland.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Geachte aicequeen Vervelend om te lezen dat u problemen heeft ondervonden in Duitsland met het bereik en de hoge factuur kosten. Vandaag en ook gisteren heb ik geprobeerd met u in contact te komen, om tot een oplossing te komen, helaas zonder succes. Graag verzoek ik u dan ook contact op te nemen met onze klanten service op telefoon nummer 088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Leon Simpel

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Geachte aicequeen

Vervelend om te lezen dat u problemen heeft ondervonden in Duitsland met het abonnement, en de hoge factuur kosten.

Ik heb inmiddels contact gehad met u en wij zijn tot een oplossing gekomen.

Ik ga er van uit dat de situatie naar tevredenheid is opgelost, hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Leon
Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door aicequeen