Klacht: hoge rekening door 4G

op 06 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben altijd heel tevreden geweest met simpel en heb zelfs voor de tweede keer een abonnement afgesloten. Nu zit ik dus met het probleem dat ik al 29 euro bij extra kosten heb staan en dat er nog steeds staat dat ik 10 MB over heb.
Sinds de 28ste heb ik 4G gekregen (wist niet eens waarom) en krijg ik een rekening van 29 euro erbij. van de klantenservice zegt dat het niet aan 4G kan liggen maar ik kan mijn verbruik dus ook niet goed zien.
Hiervoor heb ik nog nooit zo’n hoge rekening gehad. Mijn zusje heeft nu ook precies hetzelfde, die heeft nog 153 MB over en moet ook al overige kosten betalen. Zijn verder nog nergens over heen gegaan en letten er altijd wel op.

als ik de rekening niet hoef te betalen, en als er iets aan de persoonlijke pagina van simpel word gedaan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 maanden geleden - Geachte Eltje1999 Vervelend om te lezen dat er extra kosten zijn gemaakt. U heeft al eerder contact gehad met onze klanten service en zojuist bent u opnieuw benaderd betreft een passende oplossing. Blij om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost, hierbij sluit ik dan ook deze klacht. Met vriendelijke groet, Leon Simpel

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 06 juli 2017 om 13:31 geantwoord

Geachte Eltje1999

Vervelend om te lezen dat er extra kosten zijn gemaakt.

Blij om te horen dat de situatie naar tevredenheid is opgelost, hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Leon
Simpel

Heeft op 07 juli 2017 om 15:49 geantwoord

Doe asjeblieft dan iets aan de persoonlijke pagina zodat je het gebruik bij kan houden

Bericht van Simpel

3 maanden geleden - Geachte Eltje1999 Zojuist heb ik u telefonisch gesproken met betrekking tot het gebruik van de persoonlijke pagina, inmiddels ziet u het juiste verbruik en kunt u dit bijhouden. Met vriendelijke groet, Leon Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Eltje1999