Klacht: Hoge rekening

op 08 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 7, 8 en 9 juni 2017 is er voor 256,10€ gebeld met mijn vaste lijn naar 0909-0203. Dit kost 1,30€ per gesprek. Binnen 1min is er 2x gebeld naar dit nummer en dat achter elkaar. Lijkt op een vast patroon. Eerst Ziggo gebeld, maar zij trekken hun handen terug en hebben me doorverwezen naar Target Media. Target Media is de bemiddelaar/bank tussen de beller en de contentprovider ( bv spelletjes aanbieder). Ook Target Media zegt niets te kunnen doen en stuurt me door naar maffia way. Ik heb een 06 nummer gekregen van Target Media om te bellen naar Maffia Way. Maar niemand neemt op en geen gehoor op voicemail. Op de website van Maffia Way zijn er helemaal geen contact gegevens te vinden…. geen telefoonnr of e-mailadres. Ik weer een mail gestuurd naar Target Media met de vraag dat er niet wordt gereageerd. Hoe kunnen ze zaken doen met hun terwijl ze geen gehoor geven. Ik wil alleen weten waarom ik zo een hoge rekening heb gekregen. Target Media laat ook niets meer van zich horen.
Deze rekening klopt voor geen meter en iedereen trekt zijn handen terug. Het is toch absurd dat ik onterecht een factuur van 256,10€ moet betalen!!
Hopend op reactie zodat dit op een goede manier wirdt opgelost. Dank u wel

Als ze de rekening van 256,10€ kwijtgeschelden. Dit is namelijk een onterechte factuur. Dank

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djangoo