Klacht: Hoge prijs tickets FC Barcelona vs Chapecoense – Joan Gamper Cup

op 30 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste medewerker,

Via de site heb ik tickets besteld voor bovengenoemde wedstrijd.
Ik had gelezen dat het veilig en goed is om via Viagogomte doen.
De prijs van de tickets vielen me in eerste instantie mee maar de bijkomende kosten (servicekosten en afhandelingskosten en B.T.W.) waren een onaangename verrassing.
Maar goed toch maar besteld zodat ik hier met mijn drie kinderen op vakantie naartoe kan in de vakantie.
Vorige week kwamen de e-tickets en tot mijn grote verbazing stond daar een prijs op van € 31,50 incusief V.A.T. op.
Dat bekent in mijn geval dus dat ik bijna € 227- betaald heb voor tickets die een waarde hebben van € 126,-.Ik begrijp heel goed dat een commercieel bedrijf geld moet verdienen maar een marge van 80% is wel erg veel voor iets dat inmiddels volledig digitaal gaat.

Ik zou tevreden zijn als u de servicekosten aan mijn wil crediteren.
Of de prijs van de tickets aanpast naar € 31,50 incl.B.T.W.
Dan betaal ik nog steeds ongeveer € 40,- meer voor de 4 tickets en de afhandelingskosten maar dat vindt ik een reeelere vergoeding voor de geleverde inspanning.
Ik hoop dat u zich kunt vinden in mijn voorstel.

Pieter Baars
Palmstein 49
2151 HL NIEUW-VENNEP

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pfbaars@gmail.com