Klacht: hoge kosten, geen tickets

op 13 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik kocht kaarten voor een concert van 30 seconds to mars voor in Maart 2018 in Ziggodome via Viagogo omdat Ticketservice het concert in eerste instantie niet aangaf. Met het vermoeden dat het snel zou uitverkopen zocht ik naar een alternatief, en in de haast heb ik de site niet eerst uitgebreid doorgelicht. Nu ben ik waarschijnlijk opgelicht: de kaarten zelf waren duurder dan verwacht (70 ipv. 50), maar met bezopen ‘BTW’ opslag ben ik nu voor 2 kaarten bij 200 euro kwijt en heb vervolgens geen enkel bewijs dat ik ook de kaarten heb (de boodschap is dat ik deze pas uiterlijk 3 dagen voor het concert krijg). Dat is onacceptabel – want dit bewijst alleen maar dat de kaarten verkocht zijn, zonder dat er kaarten beschikbaar waren. Maar ik kan het bedrag niet meer storneren. Ik probeer nu de kaarten (of de illusie van kaarten) weer kwijt te raken via hetzelfde platform, maar zij pakken ten eerste een hoge commissie, en bovendien dreigen ze met het moeten opdraaien voor kosten voor de kopende partij als ik de kaarten niet upload – terwijl ik zelf deze kaarten dus niet heb ontvangen. Complete oplichterij dus.

Ik wil graag mijn geld terug (het volledige bedrag).

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maymay