Klacht: Hoge kosten

op 08 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst op het vliegveld gemeld bij Goldcar…zeer onvriendelijk personeel. Mijn vrouw was de pincode van de creditcard vergeten, wij zijn echter nog nooit gevraagd om een pincode bij gebruik daarvan. Betalen konden we ook met de gewone wereldpaspoort…dan ben je wel gelijk verplicht om het duurste verzekerings pakket te nemen a € 200,00 en ook nog even € 104,00 afrekenen voor een volle tank diesel???? Terwijl er max 50 liter ingaat ( Seat Ibiza) we voelen ons besodemietert en opgelicht door dit bedrij!!!!

Gewenste Oplossing:

Als er een behoorlijk bedrag terug komt!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crealiertje