Klacht: hoge kosten 1200 nummer

op 05 september 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Heb gister en vandaag moeten bellen met Tele2 mobiel inzake abonnement. In totaal heb ik deze twee dagen dik 4 uur in de wacht gestaan om de juiste medewerker te spreken. Men gaf aan dat ze het vervelend vonden dat ik zo lang heb moeten wachten. Toen ik aangaf dat ik het er wel voor over had en dat het gratis was omdat ik via 1200 belde gaven ze aan dat dit idd geluk was. Nu keek ik net op mijn tele2 app en zag ik dat al mijn 300 Bel minuten op waren en dat ik nog eens voor 29 euro buiten mijn bundel gebeld had. Dit terwijl dit nooit kan kloppen mits het nummer 1200 niet gratis was. Ik ben hier best kwaad over. Want dit is voor mij een financieel drama.

Ik ben tevreden wanneer Tele2 mij financieel compenseerde inzake deze hoge rekening die ik heb gehad door hun toedoen. Als de medewerker mij in de eerste plaats juist geholpen had, had ik niet terug hoeven bellen en wanneer de 3e medewerker mij had aangegeven dat dit nummer niet gratis was, dan had ik hen gevraagd mij terug te bellen om hoge kosten te voorkomen. Ik ben hier nimmer op geattendeerd. Ook is het niet aangegeven door een automatisch gegenereerd bericht op het ingesproken bandje waarin een keuze menu zit.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaimy1976