Klacht: Hoge internet koste

op 10 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik zit nu echt al maanden met simpel te kloten! Ik heb een contract van 2 jaar in de maand december hebben ze me een rekening gestuurd van 200 euro omdat ik buiten mijn bundel zou zijn gegaan. Mijn eigen telefoon geeft altijd aan als ik niet meer kan internetten, toch geeft simpel aan dat ik voor 200 euro buiten me bundel ben geweest. Hiervoor heb ik een klacht. Ik heb daar verder geen reactie op gekregen. Nu ben ik verplicht om mijn contract te houden tot de volle 2 jaar. Vervolgens gebeurt het weer in de maand april krijg ik een rekening met het bedrag dat ik 450 euro moet betalen omdat ik weer buiten mijn bundel zou zijn gegaan. Nog adverteerd simpel dat zij de goedkoopste zijn. Als ik kijk naar mijn Internet verbruik dan zou ik voordat bedrag films moeten downloaden op mijn telefoon! Dit is natuurlijk te gek voor woorden! Ik ben bij simpel gegaan omdat de goedkoopste zouden zijn. Nu heb ik enorme spijt want mijn klachten worden niet in behandeling genomen en de klanteservice is totaal niet behulpzaam. Je snap dat ik hier echt boos om kan worden. Dus ik heb mijn zus hiervoor ingeschakeld die echt een nerd is op het gebied van telefoons. Zij heeft per mail een klacht gestuurd en nu krijg ik te horen. Dat ik het niet goed heb gedaan. En weer opnieuw een klacht in moet dienen. Ik ben nu gewoon bang om mijn simpel abonnement te gebruiken.

De eerste 4 paar maanden bleef ik op mijn bundel, je kan ook echt zien op mijn telefoon wat ik verbruik aan mbs

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 13 juli 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte TQFRANS

Vervelend om te lezen dat er problemen zijn ontstaan met het verbruik internet met als gevolg de hoge facturen.

Ik heb inmiddels contact gehad met u en wij zijn tot een oplossing gekomen.

Ik ga er van uit dat de situatie naar tevredenheid is opgelost, hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Leon
Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door TQFRANS-SIMPEL