Klacht: Hoezo gratis (na diverse andere klachten nu weer dit)

op 09 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij aankoop van 2 avocado’s gratis een avocado doosje, Groot was mijn verbazing dat ik daar toch een cent voor moest betalen. miz is het dus niet gratis. Verder vind ik de service etc bij de ah in siddeburen beneden alle peil. reden voor mij om zeker na dit laatste akkefietje niet meer naar ah te gaan. Het antwoord was ronduit onbeschoft.
Bovendien veel te weinig en ondeskundig personeel.

Gewenste Oplossing:

ander bedrijfsleider er in

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door falkor1