Klacht: Hoeslaken te smal

op 25 april 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs een hoeslaken voor een matrastopper gekocht, 160 x 200 cm. Hoeslaken vooraf gewassen op 30 gr.
Toen ik hem om mijn nieuwe topper wilde doen bleek hij te smal (155 cm) Met laken terug naar de winkel, zonder bon natuurlijk omdat ik het laken al had gewassen en niet verwacht had dat hij te smal zou zijn. Ik had inmiddels nog eenzelfde laken gekocht die nog in de verpakking zat met bon. Deze heb ik dus teruggebracht en gezegd dat ik bang was dat deze ook niet zou passen. In de winkel hebben ze dit laken om een topper gedaan en deze bleek goed te zijn. Toen ook mijn meegebrachte, gewassen laken geprobeerd en deze was duidelijk te smal. Ik weet zeker dat ik geen 140 cm breed heb gekocht want dan zou het laken geen 155 cm breed zijn! Het is volgens mij een fout van de fabriek.
Leen Bakker doet er verder niets mee dus dat worden dure verfdoekjes. Het is een laken dat je verder nergens voor kunt gebruiken!

Ik begrijp dat een gewassen laken niet zomaar teruggenomen kan worden maar ik vind dat ze ook moeten kunnen zeggen dat het waarschijnlijk een verkeerd laken is en hem terug moeten sturen naar de fabriek, ongeacht of je de bon nog hebt!!!
Ik zou graag mijn geld terug willen hebben.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Elly55