Klacht: hoeslaken en dekbedhoes

[email protected] op 11 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

ik heb vorige week geen hoeslaken en dekbedhoes gekregen het was in de aanbieding 1plus 1 gratis nu heb ik op mijn 1 persoons bed maar 1 en ik wilde 2 het zelfde ik hoop dat ik ze alsnog nog krijg gr bouk

altijd tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

[email protected]

Heeft op 19 januari 2021 om 11:03 geantwoord

Niet opgelost met de telefoon kom ik er niet door ik word er niet goed van ik heb zo vaak gebeld en ik lomer niet door

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Wat vervelend om te horen dat u geen contact kan krijgen. Het is erg druk op het moment. Graag kijken we met u mee naar een oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected], met daarin uw geboortedatum, klantnummer en een uitleg over uw vraag? Dan hebben we gelijk de juiste gegevens. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, heeft u uw klantnummer en geboortedatum, samen met een omschrijving van de klacht al naar ons gemaild. U kunt de gevraagde gegevens mailen naar [email protected] Wij zouden het fijn vinden om uw klacht alsnog op te lossen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]